
Praktische-KAM
Welcome to the world of Key Account Management
“KAM, SAM, GAM” – de wereld van accountmanagement houdt wel van een acroniem. Maar zodra je voorbij de voorvoegsels ‘key’,
Welcome to the world of Key Account Management
“KAM, SAM, GAM” – de wereld van accountmanagement houdt wel van een acroniem. Maar zodra je voorbij de voorvoegsels ‘key’,
Ontdek de 6 cruciale sleutels om het vertrouwen van de klant te winnen en zo het concurrentievermogen op B2B-gebied te vergroten.
Integriteit is cruciaal, zowel voor verkopers als voor hun organisaties. Lees de aanbevelingen om te begrijpen hoe ze op te verbeteren.
“In totaal zeggen 9 van de 10 commerciële managers dat betrouwbaar zijn – doen wat is beloofd en uitmuntend leveren – van cruciaal belang is om in de toekomst concurrerend te blijven.”
“Nu klanten steeds beter geïnformeerd zijn en producten en diensten steeds meer als gelijkwaardig worden ervaren, is het niet langer voldoende om alleen maar producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren.”
De overstap naar complexe verkoop en VBS
Is het eenvoudig? De wereld van de verkoop is historisch opgedeeld in twee grote gebieden. Er is de ‘traditionele’ eenvoudige
Aflevering 13 -Stijgen de prijzen?
With prices on the rise across a broad range of industries, how can a value based selling approach help to overcome customer reluctance? In the first of 2 podcasts, we speak to industry expert Matthias Huckemann about this most business-critical of issues.
Wij onderzoeken de veranderende aard van "waarde
Bovenaan de lijst staat ” klantwaardegerichtheid ” – het idee dat bedrijven moeten overschakelen van een productgerichte aanpak naar een aanpat.k waarbij de nadruk wordt gelegd op het leveren van “waarde” aan de klant.
Klantwaarde kan worden gedefinieerd als het verschil tussen de voordelen die een aanbod een klant oplevert en de kosten en risico’s die die klant draagt wanneer hij het aanbod aanvaardt.
Op waarde gebaseerd verkopen is relevanter dan ooit. Wij leggen uit waarom value-based selling zo belangrijk is voor uw verkopers en uw bedrijf.