
Praktische-KAM
Welcome to the world of Key Account Management
“KAM, SAM, GAM” – de wereld van accountmanagement houdt wel van een acroniem. Maar zodra je voorbij de voorvoegsels ‘key’,
Welcome to the world of Key Account Management
“KAM, SAM, GAM” – de wereld van accountmanagement houdt wel van een acroniem. Maar zodra je voorbij de voorvoegsels ‘key’,
Wij onderzoeken de veranderende aard van "waarde
Bovenaan de lijst staat ” klantwaardegerichtheid ” – het idee dat bedrijven moeten overschakelen van een productgerichte aanpak naar een aanpat.k waarbij de nadruk wordt gelegd op het leveren van “waarde” aan de klant.
Klantwaarde kan worden gedefinieerd als het verschil tussen de voordelen die een aanbod een klant oplevert en de kosten en risico’s die die klant draagt wanneer hij het aanbod aanvaardt.
Op waarde gebaseerd verkopen is relevanter dan ooit. Wij leggen uit waarom value-based selling zo belangrijk is voor uw verkopers en uw bedrijf.
Het nieuwe ‘Hybrid Sales Report’ van Mercuri International gaat dieper in op hoe verkoop strategie in het zakelijke landschap is veranderd tijdens de recente, tumultueuze periode, en interviewt leiders uit de sector over hun recente ervaringen. Het onderzoekt de voor- en nadelen van sales onsite versus online – en vraagt: “wat nu?”
Episode 9: Paradigm shift
Klantgerichte verkoop is niets nieuws, maar denken we ook zo over training?
Episode 8: Real world skills
Om- en bijscholing zijn een essentieel onderdeel van de inspanningen om de beroepsbevolking voor te bereiden op de uitdagingen van morgen. Maar hoe brengen we ze in de praktijk?
Episode 7. Ready for tomorrow?
Nu technologische en sociale ontwikkelingen de manier waarop we werken veranderen, hoe kunnen we onze werknemers bij- en omscholen zodat ze klaar zijn voor de toekomst? In de eerste van 3 podcasts spreken we met industrie-expert Jenny Rahm over deze zeer belangrijke uitdaging voor het bedrijfsleven.
Most people think that the biggest challenge for a Key Account Manager is the need to understand their account but is this all that is needed?
Episode 6. Future proof sales?
Aflevering 6: We sluiten onze serie van drie gesprekken met Markus Ejenäs af met een blik op de toekomst van sales management – en de vraag ‘hoe bereid je je het beste voor?’ in een bedrijfslandschap dat in een steeds sneller tempo verandert…