Mercuri International Research nodigt u uit voor The Sales Conference 2021 “The Future State of Sales”

Per 1 april heeft ProSales haar naam gewijzigd in Mercuri International Research. De naamswijziging is een gevolg van het feit dat ProSales in 2019 onderdeel is geworden van Mercuri International. Mercuri International Research blijft ook in 2021 op 18 november The Sales Conference verzorgen.

The Sales Conference is in 2008 gelanceerd door ProSales Research, als uitkomst van onderzoeksprojecten. 900 mensen schreven zich in voor de release van het eerste onderzoeksrapport, “Sales Efficiency Excellence” en The Sales Conference was geboren. Vandaag de dag is The Sales Conference de grootste conferentie van Noord-Europa, met 6880 geregistreerde gasten uit 78 landen in 2020.

The Sales Conference richt zich op de laatste trends en inzichten in de toekomst van sales en marketing en biedt unieke mogelijkheden om in contact te komen met de belangrijkste besluitvormers in de sector. Mercuri International’s wereldwijde aanwezigheid en reputatie voor Sales Excellence biedt een geweldig platform voor The Sales Conference om uit te breiden naar het volgende niveau als een wereldwijde conferentie, waardoor het een ‘must attend’ evenement wordt voor B2B Executives binnen sales en marketing.

Wie zijn de sprekers dit jaar?

Shefali Roy – ANGEL INVESTOR AND BOARD MEMBER – Scaling Sales for a Fast-Growth Business

Shefali Roy’s curriculum vitae omvat enkele van de topnamen in de financiële en technologische sectoren, waaronder Apple, Goldman Sachs, en Stripe.
Als erkenning voor haar impactvolle carrière, heeft Women in FinTech haar uitgeroepen tot een van de vijftig meest krachtige binnen de sector. Shefali is nu een Angel-investeerder en investeert wereldwijd in startups die producten ontwikkelen in Fintech, de Creator Economy, FemTech, en de toekomst van werk. Lees meer over 2021 keynote sprekers.

Alexander Stubb – VOORMALIG MINISTER-PRESIDENT VAN FINLAND

Alexander Stubb is premier, minister van Financiën, minister van Buitenlandse Zaken en minister van Handel en Europa van Finland geweest. Hij was van 2004-2008 lid van het Europees Parlement en van 2008-16 lid van de nationale regering. Alexander was ook vicevoorzitter van de Europese Investeringsbank van 2017-2020. De Europese Investeringsbank is de kredietverlenende tak van de Europese Unie en de grootste multilaterale financiële instelling ter wereld en een van de grootste verstrekkers van klimaatfinanciering.

Thimon de Jong – EXPERT IN MENSELIJK GEDRAG, MAATSCHAPPELIJKE VERANDERING & BEDRIJFSSTRATEGIE – The Future State of Human Behaviour – and how that will influence your sales strategy

In 2010 speelde hij de hoofdrol als jurylid in Beste Idee van Nederland – een primetime tv-programma. In 2011 was hij co-producent van een executive programma voor besluitvormers aan de Universiteit Utrecht over het gebruik van sociaal-culturele trends voor strategische besluitvorming en fungeerde hij als een van de hoofddocenten in dit programma.

Shahrzad Kiavash – PARALYMPIËR EN OVERLEVER – I had two choices – and I chose to live

In 2015 voltooide ze, zonder eerdere ervaring, een Olympische triatlon; 1500 m zwemmen, 40 km fietsen en 10 km hardlopen met prothesen. Daar had ze zich tevreden mee kunnen stellen, maar ze zou doorgaan met nieuwe, hogere doelen.

Andreas Ekström – JOURNALIST, DIGITAAL FUTURIST, EN AUTEUR – The Power of & – Fighting the Barriers to Digital Revolution

Ekström is de auteur van zeven boeken en, de grote doorbraak kwam in 2010 met zijn boek “Google Code”. Zijn TED-talk is tot nu toe meer dan een miljoen keer bekeken.

Henrik Larsson-Broman – ONDERZOEKER, AUTEUR, TRENDSPOTTER EN FUTUROLOOG – The Future State of Sales – The most critical sales trends to stay competitive in the future

Met meer dan 1000 lezingen is Henrik een van de meest gevraagde Zweedse sprekers op het gebied van groei, verkoop en marketing. Hij richt zich op nieuwe trends en fenomenen en hoe deze strategieën, leiderschap, organisaties en cultuur beïnvloeden, evenals de eisen en groeimogelijkheden die ze creëren voor de organisaties van morgen.

Wat kunt u verder verwachten?

“Het resultaat van de Sales Conference 2020 was fantastisch. Van een on-site evenement met 1000 aanwezige Scandinavische beslissers tot een volledig Internationaal evenement met meer dan 4000 digitale deelnemers. Het 2021 event wordt spectaculair. Dit jaar mikken we op een Hybrid Event met internationaal bekende Key-note sprekers op het podium en lanceren we samen met onze partners ‘The State of B2B Sales’ studie.”

Katarina Bäckman Hed, Projectleider en Executive Producer van The Sales Conference.

Nu het landschap van sales en marketing een periode van historische transitie doormaakt, als gevolg van versnelde digitalisering en veranderingen in werkgedrag, biedt het evenement een niet te missen kans voor salesprofessionals om de huidige stand van zaken in de sector te peilen en waardevolle inzichten te verwerven in de waarschijnlijke uitdagingen en kansen van de toekomst.

“I have had the pleasure to participate in this fantastic landmark event over the last three years and last year was exceptional, since the event went from 100% face to face to 100% live-broadcast event in a very short period of time. Everyone that wants to be at the forefront in the sales and marketing area should sign up for this conference – I am proud that Mercuri International is now part of this Thought Leadership Event.”

Frank Herbertz, CEO of Mercuri International

Voor meer informatie over het evenement: www.thesalesconference.se