
Praktische-KAM
Welcome to the world of Key Account Management
“KAM, SAM, GAM” – de wereld van accountmanagement houdt wel van een acroniem. Maar zodra je voorbij de voorvoegsels ‘key’,
Welcome to the world of Key Account Management
“KAM, SAM, GAM” – de wereld van accountmanagement houdt wel van een acroniem. Maar zodra je voorbij de voorvoegsels ‘key’,
Episode 15 - "Sales Excellence" - what & why?
With companies looking at more sophisticated ways to remain competitive in an ever more challenging market, how do we ensure that our organisation is operating at its peak?
Aflevering 13 -Stijgen de prijzen?
With prices on the rise across a broad range of industries, how can a value based selling approach help to overcome customer reluctance? In the first of 2 podcasts, we speak to industry expert Matthias Huckemann about this most business-critical of issues.
Episode 9: Paradigm shift
Klantgerichte verkoop is niets nieuws, maar denken we ook zo over training?
Episode 8: Real world skills
Om- en bijscholing zijn een essentieel onderdeel van de inspanningen om de beroepsbevolking voor te bereiden op de uitdagingen van morgen. Maar hoe brengen we ze in de praktijk?
Episode 7. Ready for tomorrow?
Nu technologische en sociale ontwikkelingen de manier waarop we werken veranderen, hoe kunnen we onze werknemers bij- en omscholen zodat ze klaar zijn voor de toekomst? In de eerste van 3 podcasts spreken we met industrie-expert Jenny Rahm over deze zeer belangrijke uitdaging voor het bedrijfsleven.
Episode 6. Future proof sales?
Aflevering 6: We sluiten onze serie van drie gesprekken met Markus Ejenäs af met een blik op de toekomst van sales management – en de vraag ‘hoe bereid je je het beste voor?’ in een bedrijfslandschap dat in een steeds sneller tempo verandert…
Episode 5. Managing growth
In de tweede van drie gesprekken met de marketingdirecteur van Mercuri Zweden, Markus Ejenäs, gaan we dieper in op de techniek van goed salesmanagement en onderzoeken we de rol van salesmanagers bij het bijdragen aan echte bedrijfsgroei.
Episode 4. Sales management matters
In de eerste van drie gesprekken met Markus Ejenäs, marketingdirecteur van Mercuri Zweden, kijken we op hoog niveau naar het belang van verkoopmanagement – wat het is en waarom het zo cruciaal is voor duurzame bedrijfsontwikkeling op lange termijn.
Episode 3. Brave new world?
In de laatste van onze serie van drie gesprekken met verkoopexpert Robert Box speculeren we over de toekomst van AI en verkoop. Welke impact zal AI echt hebben als het gaat om sales naar het volgende niveau te tillen. En hoe kunnen we de voordelen behalen en toch de controle behouden?