Key Account Management

Naast “groot verkopen”, vereist key account management zowel organisatorische als operationele inzet om het goed te doen. Uw belangrijkste relaties kunnen uitstekende resultaten opleveren, maar alleen met een robuust en gestructureerd relatiebeheerproces.

Het bereiken van uitmuntendheid in key account management is complexer geworden en van groter belang voor het garanderen van uitmuntende groei. Daarom hebben Mercuri International en de Universiteit van St. Gallen in Zwitserland hun krachten gebundeld om een complete Key Account Management methodologie te ontwikkelen, inclusief:


  • Een systeem implementeren voor het key account management van uw bedrijf
  • Corporate afstemming op key account denken
  • Het ontwikkelen van winnende strategieën en tactieken
  • Ontwikkelen van “SMART”-doelstellingen voor key accounts
  • Key account planning en continue meting
  • Inzicht in het “besluitvormingsteam” van de key account
  • De noodzaak om informatie te verzamelen en om te zetten in zinvolle en toegankelijke bedrijfsinformatie
  • Key account oplossingen
  • Effectieve key account teams

Ons krachtige, alomvattende en zeer commerciële model richt zich op business-to-business key account management in een nationale, internationale en mondiale context, voor kleine, middelgrote en grote organisaties.


Wilt u meer informatie?

Wat de uitdaging ook is, Mercuri International heeft een oplossing voor u. Bekijk onze kant-en-klare leertrajecten die training brengen naar waar u ook bent en wanneer het u past. Een oplossing op maat nodig? Contacteer ons om het te realiseren!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.