Een wereldwijde bank heeft Mercuri International aangesteld om in tien maanden tijd 35 op relaties gebaseerde onderhandelingsprogramma’s te leveren aan 316 bankrelatiemanagers in vijf afdelingen. De commerciële impact is enorm en de investering in opleiding is in de eerste drie maanden terugbetaald.
Lees verder

| 1 min leestijd
Resultaten Quick Survey Benelux 2025 – Een nieuw jaar in onrustige tijden
Voorzichtig optimistisch. Dat is het heersende sentiment onder salesprofessionals op dit moment. Uit ons onderzoek blijkt dat er uitdagingen zijn

| 2 min leestijd
Webinar Hoe kan AI uw salesresultaten verbeteren? Hogeschool van Arnhem en Nijmegen & Mercuri International
Dinsdag 5 november 2024 hebben we een online webinar georganiseerd samen met De Hogeschool van Arnhem en Nijmegen over AI

| 10 min leestijd
Virtuele verkoop verbeteren met AI: de ultieme handleiding
De overgang naar virtueel verkopen is de nieuwe standaard geworden na COVID-19, waarbij meer dan 90% van de verkopers nu op afstand of in een hybride model werkt. De evoluerende AI biedt geweldige mogelijkheden om de klantbetrokkenheid van verkoopteams op afstand te verbeteren.