Hybride verkoop – Het beste van twee werelden

Nu meer dan 89% van de bedrijven in 2020 te maken heeft gehad met de gevolgen van de pandemie, moeten we opnieuw nadenken over wat er nodig is om verkooptechnieken effectief te maken. Waar vroeger face-to-face ontmoetingen de norm waren, hebben de laatste paar jaar de ware mogelijkheden - en beperkingen - van virtuele interacties aangetoond.

DOWNLOAD HET VOLLEDIGE RAPPORT

Waarom hybride verkopen de toekomst van de verkoop is...

Dus hoe vinden we een evenwicht tussen op locatie en online? En welke vaardigheden hebben we nodig om in de komende jaren echt concurrerend te blijven? We hebben inzichten verzameld uit ons recente onderzoek onder leidinggevenden in de sector, 'The Hybrid Selling Report 2021', om erachter te komen...

IN EEN OOGOPSLAG...

Wilt u in één oogopslag een samenvatting van het Hybrid Selling-rapport? Onze infographic bevat de belangrijkste cijfers en toont de trends, de potentiële productiviteitswinst en de valkuilen.

DOWNLOAD DE INFOGRAPHIC

Wat nu?

Is de hybride verkoop strategie het 'nieuwe nieuwe normaal'? Wat vertellen de bevindingen van het rapport ons over de trends die van invloed zijn op moderne verkooptechnieken? In onze blogpost worden de grote vragen in 5 minuten behandeld.

Lees de blog post

Wat betekenen de bevindingen van het rapport voor u en uw organisatie?

Met een zakelijke omgeving die voortdurend verandert, vindt er een grote verschuiving plaats. Nu de resultaten en feiten uit het rapport op tafel liggen, wat betekent hybride verkoop eigenlijk?

Sales productiviteit

De toekomst is hybride verkoop. Verkopers kunnen 4 keer productiever zijn door hybride verkoop. Verkoop verschuift weg van traditionele verkoopmodellen - er is geen weg terug naar ineffectieve manieren van verkopen.

De toekomstige manier van verkopen

Elke online vergadering bespaart en creëert tijd voor belangrijke en zorgvuldig gekozen bezoeken ter plaatse, laat alle vergaderingen van waarde zijn.

Herscholing

De vereiste verkoopvaardigheden van verkoopmedewerkers, kantoorpersoneel en verkoopmanagers zijn sterk aan het veranderen.

Maak gebruik van verkoop binnendienst

Door gebruik te maken van de Hybride Verkoopaanpak kunnen kleinere accounts, die in het verleden nogal verwaarloosd werden, nu actief beheerd worden door het interne verkoopteam.

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR MEER INFORMATIE

Maakt u deel uit van het verkoopteam van morgen?

Op basis van de conclusies van onze recente enquête nemen we een diepe duik in enkele van de bevindingen en onderzoeken we de implicaties voor de verkoopteams van morgen. Wat betekent hybride verkoop nu precies voor de verkoop productiviteit? En wat is er nodig om er een succes van te maken?

DOWNLOAD WHITEPAPER

Maak uw verkoopteam klaar voor de toekomst...

Als we kijken naar de toekomstige situatie van sales, is het zeker dat de toekomst hybride is. Het is tijd om bij te scholen en verkoopteams te voorzien van de tools die ze nodig hebben om effectief met klanten om te gaan in de wereld van zowel online als on-site meetings. Mercuri International ondersteunt u bij elke stap in het doorvoeren van een duurzame verandering binnen uw sales team. Wij begrijpen dat de behoeften van elke klant anders zijn - en ontwikkelen verkooptrainingen die modulair en flexibel zijn, om uw verkoopteams te helpen sales excellence te bereiken.

Virtueel verkopen

Nieuwe technologieën hebben de mogelijkheden voor interactie met klanten aanzienlijk uitgebreid. Ontdek hoe u voordeel kunt halen uit virtueel verkopen en van elke ontmoeting een succes kunt maken.

Effectief Leiderschap

Effectief leiderschap is absoluut gemakkelijker gezegd dan gedaan, met vele factoren die van invloed zijn op de optimale manier om leiding te geven. De moderne werkplek met toenemende flexibiliteit vereist een up-to-date leider en soms zelfs een verschuiving naar werken op afstand.

TRAINING TOPICS

DOWNLOAD HET HYBRID SELLING REPORT

Het nieuwe 'Hybrid Sales Report' van Mercuri International gaat dieper in op hoe de sales strategie in het zakelijke landschap is veranderd tijdens de recente, tumultueuze periode, en interviewt leiders uit de sector over hun recente ervaringen. Het onderzoekt de voor- en nadelen van onsite versus online - en vraagt: "wat nu?"