Succesvol Telefonisch Afspraken Maken

Aan het begin van het sales proces staat het maken van contact met je prospects, oftewel koude acquisitie. We zien een duidelijke trend dat mensen steeds minder open staan voor koude telefoontjes en als je pech hebt het zelfs averechts werkt omdat je al snel in de irritatiezone komt…..

Hoe kun je in de eerste seconden toch iemand op een positieve manier triggeren om wat langer te luisteren naar je boodschap? En hoe kun je vervolgens overtuigen om een (virtuele) afspraak te maken?

Resultaat:

  • Je krijgt meer zelfvertrouwen door te leren verkopen in moeilijkere tijden.
  • Je kunt daadwerkelijk het onderscheid maken tijdens een telefoongesprek.
  • Je bent in staat om op professionele wijze de klant te overtuigen door het toepassen van een doelgericht verkoopgesprek.
  • Je bent in staat om van afwijzende gesprekspartners geïnteresseerde prospects te maken.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • De voorbereiding van een verkoopgesprek
  • De structuur van een verkoopgesprek
  • Vraagstellingstechnieken
  • Klantgericht  argumenteren
  • Tegenwerpingen ombuigen
  • De afsluiting van het verkoopgesprek

Onze aanpak

Op basis van een bewezen succesvolle 5 stappen methode focussen wij op impact en resultaat. We geloven hierbij in een aanpak die we afstemmen op uw organisatie, medewerkers en marktomgeving. Onze doelstelling is om samen uw sales strategie te implementeren en meetbare resultaten te boeken. 

E-mail: mercuri@mercuri.nl

Tel: +31 88 63728 74