Opportunity to Order

Uw sales reps, (Key) Accountmanagers, sales managers en uzelf, hebben zeker uit vorige trainingen verschillende zaken onthouden en toegepast, waaronder vraagstelling, gespreksstructuur, omgaan met tegenwerpingen en prijs-onderhandeling. Prima !

Echter, het versnellen van het beslissingsproces, het sterker argumenteren en omgaan met weerstanden, de aanpak van de inkoper/prijskoper en toegang krijgen tot de verschillende beslissers zijn allemaal veranderingen waar u meer en meer mee te maken heeft.

Uw team signaleert tal van opportuniteiten bij hun contacten, waarbij het dus belangrijk wordt om een goede selectie te doen van die opportuniteiten waarbij de kans van slagen het grootst is.

Bovendien is het belangrijk om tijdens het verkoopproces door een goede opvolging met de juiste acties, ervoor te zorgen dat de kans op succes groter wordt. Het is dus essentieel om juist in te spelen op de juiste criteria, gekoppeld aan een aangepaste verkoopstrategie, gericht op de juiste DMU-leden en onderbouwd met een impactvolle boodschap.

Wanneer klanten de indruk wekken geen haast te maken met hun beslissingen, kan dit vaak te maken hebben met verandering van leverancier en product, en dus van manier van werken. Er is dus een aantoonbaar voordeel nodig om de het proces te sturen en waar mogelijk te versnellen.

E-mail: mercuri@mercuri.nl

Tel: +31 88 63728 74