Opportunity to Order

Uw sales reps, (Key) Accountmanagers, sales managers en uzelf, hebben zeker uit vorige trainingen verschillende zaken onthouden en toegepast, waaronder vraagstelling, gespreksstructuur, omgaan met tegenwerpingen en prijs-onderhandeling. Prima !

Echter, het versnellen van het beslissingsproces, het sterker argumenteren en omgaan met weerstanden, de aanpak van de inkoper/prijskoper en toegang krijgen tot de verschillende beslissers zijn allemaal veranderingen waar u meer en meer mee te maken heeft.

Uw team signaleert tal van opportuniteiten bij hun contacten, waarbij het dus belangrijk wordt om een goede selectie te doen van die opportuniteiten waarbij de kans van slagen het grootst is.

Bovendien is het belangrijk om tijdens het verkoopproces door een goede opvolging met de juiste acties, ervoor te zorgen dat de kans op succes groter wordt. Het is dus essentieel om juist in te spelen op de juiste criteria, gekoppeld aan een aangepaste verkoopstrategie, gericht op de juiste DMU-leden en onderbouwd met een impactvolle boodschap.

Wanneer klanten de indruk wekken geen haast te maken met hun beslissingen, kan dit vaak te maken hebben met verandering van leverancier en product, en dus van manier van werken. Er is dus een aantoonbaar voordeel nodig om de het proces te sturen en waar mogelijk te versnellen.

Blended learning

Blended programma’s zorgen ervoor dat het leereffect van de training extra wordt vergroot. Door het gebruik van verschillende leervormen ( digitale en klassikale training) heeft de training een hogere impact.

De mogelijkheden voor de training Opportunity to Order

Personal Training leerpad

Het Personal Training leerpad is een combinatie van personal training en digitaal leren. Je kunt leren wanneer en waar het jou uitkomt, met mobiel, laptop en met persoonlijke aandacht van onze sales trainers. We maken gebruik van doelgerichte micro- en macro learning modules, 
online kennismeting, action tips en face to face workshops met een sales trainer. Data, tijden en locatie stem je dus af met jouw personal trainer. Meestal duren deze trajecten ongeveer twee maanden.

Hoe gaat dat in zijn werk:

  1. Teams meeting tussen deelnemer en Mercuri Trainer
    • Afstemmen leerdoelstellingen
    • Bepalen leerpad online modules & personal training momenten
  2. Online Micro & Macro Learning
  3. Virtuele of face to face coaching 2 uur + Individueel Actieplan
  4. Online Micro & Macro learning
  5. Virtuele of face to face coaching 2 uur + Individueel Actieplan
  6. On line Micro & Macro learning
  7. Debriefing & evaluatie via Teams meeting

*Bij face to face combineren we de coaching sessies met één sessie van een halve dag

Investering €2080,- per persoon excl. BTW

Incompany op maat voor jouw organisatie

De training Opportunity to Order kunnen we ook Incompany verzorgen en hierbij zijn veel mogelijkheden. Graag hebben we persoonlijk contact om de mogelijkheden met jou te verkennen. Hier tref je een aantal klanten die je voor zijn gegaan.

Onze aanpak

Op basis van een bewezen succesvolle 5 stappen methode focussen wij op impact en resultaat. We geloven hierbij in een aanpak die we afstemmen op de organisatie, medewerkers en marktomgeving. Onze doelstelling is om samen de sales strategie te implementeren en meetbare resultaten te boeken. 

E-mail: mercuri@mercuri.nl

Tel: +31 88 63728 74 

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.