Over ons

Mercuri International


Ons succes is een direct gevolg van de combinatie van zorgvuldig gekozen experts met sterke waarden en een duidelijke missie. Onze prestaties zijn direct gekoppeld aan die van onze klanten. Deze samenwerking zorgt voor succes, zowel wereldwijd als lokaal.

Door organische groei en acquisities heeft de Mercuri Group zich gevestigd als ’s werelds toonaangevende onderneming op het gebied van Sales Consultancy en resultaatverbetering van sales

Onze Missie

Onze visie is om de toonaangevende wereldwijde expert te zijn die organisaties en mensen in staat stelt om Sales Excellence te bereiken.

Onze Visie

Wij leveren wereldwijd en lokaal verkoopprestaties aan organisaties door middel van expertise en oplossingen op maat.

Kernwaarden


Als internationaal bedrijf met veel verschillende culturen en klanten, gelooft Mercuri International in een gemeenschappelijk cultureel platform dat de basis vormt voor ons handelen naar elkaar, klanten en stakeholders. Deze waarden zijn dat ook:

Result Oriented – Excellence in sales – Ability to change – Collaboration – Honesty and Integrity

Wij streven ernaar om onze REACH-waarden na te leven, zowel intern als in al het werk dat we doen.

Onze historie


Toen de Zweedse industrieel Curt Abrahamson in de jaren zestig Mercuri International oprichtte, werd hij gemotiveerd door een sterke drang om organisaties in staat te stellen hun strategie te verwezenlijken. Het bedrijf is ontstaan uit een associatie met Heinz Goldmann van het Goldmann Instituut. Het succes van de resultaatgerichte methoden van Mercuri International maakte van dit aanvankelijk Scandinavische verkoop trainingsbedrijf de wereldwijde speler die het vandaag de dag is.

Het succes van Mercuri International is een direct resultaat van het werk van onze geselecteerde experts, naast sterke waarden en missie.

Onze prestaties gaan hand in hand met die van onze klanten. Dat maakt ons wereldwijd en lokaal tot een toonaangevende speler.

Mercuri is sinds 1997 eigendom van Bure s.a., een Zweedse investeringsmaatschappij. Door organische groei en overnames heeft de Mercuri Group zich gevestigd als het toonaangevende bedrijf voor verkoopadvies en resultaatverbetering in de wereld.

Our History


When Swedish industrialist Curt Abrahamsson founded Mercuri International in the 1960s, he was motivated by a strong drive to empower organisations in making their strategy happen. The company started out of an association with Heinz Goldman of the Goldman Institute. The success of Mercuri International’s result focused methods turned this initially Scandinavian sales training company into the global player it is today.

Mercuri International’s success is a direct result of the work of our handpicked experts alongside with strong values and mission.

Our achievements go side-by-side with those made by our clients. That is what makes us a leading player globally and locally.

Mercuri has been owned by Bure Equity, a Swedish investment company, since 1997. Through organic growth and acquisitions Mercuri Group has established itself as the leading Sales Consulting and Result Improvement company in the world.

Mercuri International Management Team

Lees meer

Board of directors

Lees meer