Ontdek onze opleidingsonderwerpen. Of u nu geïnteresseerd bent in slechts één onderwerp, of in een combinatie van verschillende, wij stemmen het af op uw behoeften om ervoor te zorgen dat we uw bedrijf laten groeien.


Virtueel verkopen

Nieuwe technologieën hebben de mogelijkheden voor interactie met klanten aanzienlijk uitgebreid. Ontdek hoe u kunt profiteren van verkopen op afstand en maak van elke afspraak een succes!

Value based selling

Klanten verwachten nu meer dan alleen een goed product – ze verwachten oplossingen voor hun zakelijke uitdagingen. Value Based Selling kan uw verkoopteams helpen concurrerend en relevant te blijven in een steeds meer veeleisende markt.

Essentiële verkoopvaardigheden

Meer rendement door betere verkoop basisvaardigheden tijdens klant- en prospectie bezoeken. Hoe kun je het beste resultaat halen deze verkoop gesprekken? Ontdek alle stappen van het verkoopproces en krijg nuttige tips over hoe u relevante verkooptechnieken kunt toepassen in dit leertraject.


Slagvaardig onderhandelen

Iedere verkoper komt regelmatig in een onderhandeling met een klant terecht. We denken dan vaak aan prijs maar het gaat hier ook om bijvoorbeeld de te leveren diensten, voorwaarden, levertijd en de termijn van het contract. Een cruciaal moment, vaak aan het einde van een lang traject, waar het belangrijk is voor beide partijen om tot een deal te komen.

SixBattlefields

De meeste bedrijven zijn actief op een bijna verzadigde markt. Om marktaandeel te winnen, moet je, als bedrijf, de concurrentie altijd een stap voor zijn. Nieuwe klanten komen immers bij de concurrent vandaan. Maar aangezien potentiële klanten vaak al een gunstige houding hebben tegenover hun huidige partner, is het een kwestie van verandering van hun mindset.

Key Account Management

Naast ” groot verkopen “, vereist key account management zowel organisatorische als operationele inzet om het goed te doen. Uw belangrijkste relaties kunnen uitstekende resultaten opleveren, maar alleen met een robuust en gestructureerd relatiebeheerproces.


Opportunity to Order

Als verkoper heeft u misschien verschillende mogelijkheden om te overwegen. Niet alle kansen zijn echter de moeite waard en het is van cruciaal belang te leren hoe je ze van elkaar kunt onderscheiden.

Customer Service – Verkoop binnendienst van Reactief naar Pro-actief

We zien in veel sales organisaties dat verkoop binnendienst afdelingen meer verantwoordelijkheid moeten gaan dragen voor het beheer van klanten en prospects. Maar hoe kun je een verkoop binnendienst afdeling helpen om deze transitie te maken waarbij er gewend is vooral reactief te werken?

Sales leiderschap

Wil je als sales manager meer handvatten om je team te inspireren, motiveren en te ontwikkelen? Effectief leiding geven aan een team betekent mensen gefocust en gemotiveerd houden – wat een positieve invloed heeft op hun productiviteit. Maar hoe bereiken we dit? In dit traject ontdekken deelnemers hoe ze hun team effectief kunnen leiden en coachen, zowel in persoon als op afstand.


Sales Activiteiten Management

Het systematisch plannen en volgen van meerdere verkoopkansen is een van de belangrijkste activiteiten voor verkoopsucces. Van de evaluatie van de huidige mogelijkheden tot het proces van eerste contact tot en met uiteindelijke opdracht.  Hoe succesvol ben je in de stappen van dit proces? Kortom hoe behaal je met meer zekerheid je verkoopdoelstellingen?

Social Selling – Online netwerken

De wereld is wezenlijk veranderd in het afgelopen decennium. Dit heeft effect op hoe commerciële organisaties met hun klanten moeten werken, en effect op de wijze waarop ze “verkopen”. Deze verandering heeft de effectiviteit van de traditionele methoden in twijfel gebracht. Tegelijkertijd heeft het ook deuren geopend om online netwerken te bevorderen.

Klantgerichte Telefonische Dienstverlening

Trend is dat de klant steeds meer verwacht en veeleisender wordt. Hoe ga je Klantgericht hiermee om? Bij Klantgerichte Telefonische Dienstverlening geven we structuur en methodieken om effectiever en succesvoller te worden.  


Presentatievaardigheden – Story Telling

Authentiek en onderscheidend zijn is cruciaal voor succes in sales. Alles staat of valt met een goede presentatie. Of het nu bij een eerste ontmoeting is met een prospect, het toelichten van je voorstel, een netwerkbijeenkomst, een klant event of voor een interne presentatie; een succesvolle uitkomst hangt grotendeels af van de aantrekkelijkheid van je boodschap.

Consultative Selling

Als verkoper word je uitgenodigd voor een gesprek en je blijkt één van de vele personen waar de prospect mee in gesprek gaat. De prospect wil met een aantal specialisten zoals jij in gesprek maar zegt geen voorkeur voor jou te hebben en ziet weinig verschil tussen de aanbieders. Wat is je strategie om je te onderscheiden en te overtuigen dat jij de voorkeur krijgt?