Onze visie

Onze visie

De wereldwijde experts zijn op gebied van sales en sales management
Onze missie

Onze missie

Wij helpen u om uw strategieën te implementeren en sterke verkoopresultaten te behalen.
Sales Award

Sales Award

Mercuri International heeft reeds meerdere jaren op rij Awards gekregen van verschillende training organisaties.
Sales in the 3rd Millennium

Sales in the 3rd Millennium

Wat is de rol van de verkoper in de toekomst ?
Ons aanbod

Ons aanbod

Check ons aanbod voor trainingen, workshops, coachings, consulting, competence evaluatie enz.
70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

Mercuri International Benelux Survey Inkoop-Verkoop. Samenvatting van de resultaten onder "Nieuws"

Taking Sales to a Higher Level

Key Account Management

Duur:  2 dagen

Omschrijving:
Doel van deze tweedaagse training is om de manager te helpen een accountstrategie te ontwikkelen en te implementeren voor een strategische account, aan de hand van een praktisch model en direct toepasbare tools.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Kennis maken met het bewezen succesvolle Key Account Management model,
  • De verschillende onderdelen van een effectieve aanpak voor key accounts: strategie, oplossingen, mensen, managen en meten.
  • Analyseren van de marktontwikkelingen, de klant strategie en de DMU.
  • Maken van een SWOT analyse en een Business Opportunity Matrix
  • Opstellen van een accountplan en het ontwikkelen van de juiste oplossingen (resultaten, activiteiten, competenties).
  • Samenstellen en managen van het (interne) accountteam.
  • Meetbaar maken van het succes van accountmanagement.

 

Blended learning
Individuele e-learning programma’s zorgen ervoor dat het leereffect van de training extra wordt vergroot. Door het gebruik van verschillende leervormen ( e-learning en klassikale training) heeft de training een hogere impact.

 

Borging van het geleerde
Uit onderzoek blijkt dat herhalen van het geleerde een belangrijke bijdrage levert aan de borging in de praktijk. De e-learning modules blijven daarom 1 jaar beschikbaar, wat je de gelegenheid biedt om de theorie nog eens rustig door te nemen. Daarnaast krijg je tijdens de training de gelegenheid om te werken aan een concreet actieplan, dat toepassen in de praktijk stimuleert. Om de manager nauw bij het leerproces van zijn medewerkers te betrekken, organiseert de Business School for Sales regelmatig masterclasses waarin we inzicht geven in het leerproces en hoe de manager hier een rol in kan spelen, waardoor implementatie van het geleerde gefaciliteerd wordt.

De investering voor deze twee dagen is 1400 euro, excl. BTW. Lunch en koffie zijn inbegrepen