Onze visie

Onze visie

De wereldwijde experts zijn op gebied van sales en sales management
Onze missie

Onze missie

Wij helpen u om uw strategieën te implementeren en sterke verkoopresultaten te behalen.
Sales Award

Sales Award

Mercuri International heeft reeds meerdere jaren op rij Awards gekregen van verschillende training organisaties.
Sales in the 3rd Millennium

Sales in the 3rd Millennium

Wat is de rol van de verkoper in de toekomst ?
Ons aanbod

Ons aanbod

Check ons aanbod voor trainingen, workshops, coachings, consulting, competence evaluatie enz.
70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

Mercuri International Benelux Survey Inkoop-Verkoop. Samenvatting van de resultaten onder "Nieuws"

Taking Sales to a Higher Level

Effectief Verkopen

Tijdsduur: De training duurt drie dagen (2+1).
Aansluitend kun je gedurende twee maanden de consultant raadplegen voor advies

Omschrijving:
Meer rendement door een betere gespreksstructuur tijdens klant- en prospectenbezoeken.
Hoe kun je op een natuurlijke en prettige manier de leiding houden in een commercieel gesprek,
en hoe ga je om met tegenwerpingen?

Inhoud:
Deelnemers leren hoe ze op een natuurlijke en prettige manier de leiding houden in een
commercieel gesprek, hoe ze de juiste vragen stellen om de behoefte van de klant
in kaart te brengen, en hoe ze deze behoefte omzetten naar een concreet aanbod.

  • Voorbereiding van een verkoopgesprek; welke onderwerpen moeten worden besproken?
  • De structuur van een effectief verkoopgesprek.
  • Het in kaart brengen van de behoeften van de klant.
  • Het koppelen van de behoefte aan het aanbod en de prijs.
  • Afsluiten: koopsignalen en afsluittechnieken.
  • Omgaan met tegenwerpingen, vraagtechnieken en verkoopargumentatie.
  • Non verbale communicatie

Resultaat:
Meer resultaat uit commerciële gesprekken en je leert op een professionele wijze de behoefte van de klant
te vertalen naar een passend aanbod.

Blended learning
Individuele e-learning programma’s zorgen ervoor dat het leereffect van de training extra wordt vergroot.
Door het gebruik van verschillende leervormen ( e-learning en klassikale training)
heeft de training een hogere impact.

Borging van het geleerde
Uit onderzoek blijkt dat herhalen van het geleerde een belangrijke bijdrage levert aan de borging in de praktijk.
De e-learning modules blijven daarom 1 jaar beschikbaar, wat je de gelegenheid biedt om de theorie nog eens rustig door te nemen.
Daarnaast krijg je tijdens de training de gelegenheid om te werken aan een concreet actieplan, dat toepassen in de praktijk stimuleert.
Om de manager nauw bij het leerproces van zijn medewerkers te betrekken, organiseert de Business School for Sales regelmatig masterclasses
waarin we inzicht geven in het leerproces en hoe de manager hier een rol in kan spelen, waardoor implementatie van het geleerde gefaciliteerd wordt.

De investering voor deze drie dagen is 1500 euro, excl. BTW. Lunch en koffie zijn inbegrepen.