Onze visie

Onze visie

De wereldwijde experts zijn op gebied van sales en sales management
Onze missie

Onze missie

Wij helpen u om uw strategieën te implementeren en sterke verkoopresultaten te behalen.
Sales Award

Sales Award

Mercuri International heeft reeds meerdere jaren op rij Awards gekregen van verschillende training organisaties.
Sales in the 3rd Millennium

Sales in the 3rd Millennium

Wat is de rol van de verkoper in de toekomst ?
Ons aanbod

Ons aanbod

Check ons aanbod voor trainingen, workshops, coachings, consulting, competence evaluatie enz.
70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

Mercuri International Benelux Survey Inkoop-Verkoop. Samenvatting van de resultaten onder "Nieuws"

Taking Sales to a Higher Level

Wie zegt er dat uw logo op elke slide van uw verkooppresentatie moet staan ?
Terug

Wie zegt er dat uw logo op elke slide van uw verkooppresentatie moet staan ?

Uw bedrijfslogo gebruiken op elke slide tijdens een verkoopvergadering is nutteloos.
Natuurlijk, er zijn vele redenen om uw logo op elke pagina van uw offerte te zetten, maar doe het enkel op de eerste en laatste slide van een presentatie.

Het gebruik van uw logo op elke slide van uw verkooppresentatie, is gebaseerd op het foutief interpreteren van het woord “huisstijl ”.

“Huisstijl” is tegenwoordig één van de meest overdadig gebruikte en onbegrepen termen. Veel mensen verwarren de ontelbare elementen van merkidentiteit met het merk of huisstijl. De betekenis van het merk of huisstijl gaat veel verder dan simpelweg uw logo zo herkenbaar mogelijk te maken. Huisstijl gaat over het zorgen dat de klant u en uw bedrijf zal onthouden:

Als u wil dat mensen u en uw bedrijf onthouden, moet u een duidelijke en heldere verkooppresentatie maken.

Het logo zal niet helpen een verkoop te realiseren of een standpunt te maken, maar de wanorde dat het met zich meebrengt, zorgt voor ruis en laten uw visuele effecten overkomen als een reclame voor zeep. We beginnen ook niet elke zin opnieuw met het zeggen van onze naam, dus waarom zou u mensen overstelpen met uw bedrijfslogo op elke slide?

In het vervolg kunt u best al uw bedrijfslogo’s weghalen in uw verkooppresentatie, behalve op de eerste en laatste slide.

Veel bedrijven die een powerpoint template gebruiken, staan erop dat hun verkopers het bedrijfslogo op elke slide gebruiken. Maar is dit een goed advies? De plaats op slides is al beperkt, u kan ze beter niet volproppen met merken, voetnoten en paginanummers alsof het een boek of een geprint document is terwijl het dat niet is.