Onze visie

Onze visie

De wereldwijde experts zijn op gebied van sales en sales management
Onze missie

Onze missie

Wij helpen u om uw strategieën te implementeren en sterke verkoopresultaten te behalen.
Sales Award

Sales Award

Mercuri International heeft reeds meerdere jaren op rij Awards gekregen van verschillende training organisaties.
Sales in the 3rd Millennium

Sales in the 3rd Millennium

Wat is de rol van de verkoper in de toekomst ?
Ons aanbod

Ons aanbod

Check ons aanbod voor trainingen, workshops, coachings, consulting, competence evaluatie enz.
70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

Mercuri International Benelux Survey Inkoop-Verkoop. Samenvatting van de resultaten onder "Nieuws"

Taking Sales to a Higher Level

Terug

Summer School - 3rd Millennium Sales

Duur: 2 Dagen

Omschrijving:
De wereld is wezenlijk veranderd in het afgelopen decennium. Dit heeft effect op hoe commerciële organisaties met hun klanten moeten werken, en effect op de wijze waarop ze verkopen.

De toenemende concurrentie, met name ook de concurrent digitalisering, heeft ertoe geleid dat er vraagtekens worden gezet bij de toegevoegde waarde van de verkoper. “Met één druk op de knop weten we alles”. Onderzoek wijst uit dat gemiddeld 60% van de buying journey online doorlopen wordt.

De autonomie van de klant is gestegen. Mercuri International heeft 20 totaal nieuwe vaardigheden geïdentificeerd om de buying journey als verkoper positief te beïnvloeden, dit noemen wij Sales of the Third Millenium.

Inhoud:

  • Het aankoopproces en de multi channel ‘buying journey’
  • The buying situation: Buying maturity, Buying autonomy, Buying preference
  • De ideale sales reactie op de aankoopsituatie: online of offline – de rol van de verschillende deelnemers
  • De analyse van de ‘buying situation’
  • Praktijk case: Van behoefte creëren tot het closen van de deal d.m.v. een omni channel aanpak met de focus op de cruciale momenten

Programma:

  • Step 1: Online vragenlijst , welke verkoopsituaties kom je meest tegen?
  • Step 2: Webinar A, kennismaking en voorbereidend huiswerk
  • Step 3: Training Day 1, Diagnose van de verkoopsituatie door gebruik te maken van MAP & bespreken van de onderzoeksresultaten
  • Step 4: Training Day 2, Voorbereiding van uw verkoopsgesprek - Effectief gebruik van communicatie tools "live" en "op afstand" - Cases
  • Step 5: Implementatie barometer
  • Step 6: Samenvattende Webinar B, uitwisseling van beste ervaring

Data: 
Webinar A: ongeveer 2 weken voor Training Dag 1, 2017 
Training Dag 1: 1 augustus, 2017 (Amersfoort)
Training Dag 2: 4 augustus 2017 (Amersfoort)
Webinar B: zal gepland worden op Training Dag 2 

Webinar A: 16 augustus, 2017 (Zaventem)
Training Dag 1: 21 augustus, 2017 (Zaventem)
Training Dag 2: 25 augustus, 2017 (Zaventem)
Webinar B: zal gepland worden op Training Dag 2 (Zaventem)

Pricing: 
Standaard investering = 1833 euro excl. BTW
Summer Deal investering = 1375 euro excl. BTW*
* als u inschrijft voor 1 juli 2017
- de sessie in Zaventem is in het Engels, vragen en discussies kan in de eigen moedertaal.

Summer School