Onze visie

Onze visie

De wereldwijde experts zijn op gebied van sales en sales management
Onze missie

Onze missie

Wij helpen u om uw strategieën te implementeren en sterke verkoopresultaten te behalen.
Sales Award

Sales Award

Mercuri International heeft reeds meerdere jaren op rij Awards gekregen van verschillende training organisaties.
Sales in the 3rd Millennium

Sales in the 3rd Millennium

Wat is de rol van de verkoper in de toekomst ?
Ons aanbod

Ons aanbod

Check ons aanbod voor trainingen, workshops, coachings, consulting, competence evaluatie enz.
70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

Mercuri International Benelux Survey Inkoop-Verkoop. Samenvatting van de resultaten onder "Nieuws"

Taking Sales to a Higher Level

Consultative Selling

Duur: 2 dagen

Omschrijving:
I
n twee dagen gaan we door de verschillende stappen van het verkoopproces:

  • Planning en voorbereiding
  • Behoefte Activeren
  • Oplossing aanbieden
  • Onderhandelen
  • Afsluiten

Inhoud:

  • Wat is Consultative Selling en wanneer pas je Consultative Selling toe?
  • Hoe pas je Consultative Selling toe?
  • Hoe kun je je eigen organisatie positioneren op een onderscheidende manier?
  • Hoe kun je de toegevoegde waarde die de klant verlangt beter in kaart brengen?
  • Hoe ga je om met de DMU en het inkoop proces van de klant?
  • Hoe presenteer je jouw aanbod onderscheidend en waardevol zodat klanten daadwerkelijk toegevoegde waarde zien?
  • De verschillende fasen van het Consultative Selling proces.
  • Alles oefenen aan de hand van de praktijkcase

Resultaat:

  • Je leert de eigen organisatie en producten of diensten onderscheidend en waardevol te positioneren en verkopen.
  • Je leert de toegevoegde waarde voor de klant te verhogen, de offerte/order cyclus te verkorten en de relatie met de klant te verdiepen.
  • Je bent in staat om de klant daadwerkelijk een advies te geven, gebaseerd op jouw begrip van zijn situatie en behoeften.

Blended learning
Individuele e-learning programma’s zorgen ervoor dat het leereffect van de training extra wordt vergroot. Door het gebruik van verschillende leervormen ( e-learning en klassikale training) heeft de training een hogere impact.

 

Borging van het geleerde
Uit onderzoek blijkt dat herhalen van het geleerde een belangrijke bijdrage levert aan de borging in de praktijk. De e-learning modules blijven daarom 1 jaar beschikbaar, wat je de gelegenheid biedt om de theorie nog eens rustig door te nemen. Daarnaast krijg je tijdens de training de gelegenheid om te werken aan een concreet actieplan, dat toepassen in de praktijk stimuleert. Om de manager nauw bij het leerproces van zijn medewerkers te betrekken, organiseert de Business School for Sales regelmatig masterclasses waarin we inzicht geven in het leerproces en hoe de manager hier een rol in kan spelen, waardoor implementatie van het geleerde gefaciliteerd wordt.

De investering voor deze ene dag is 1410 euro excl. BTW. Lunch en koffie zijn inbegrepen.
11 okt. 2018 09:00 - 12 okt. 2018 17:00
Consultative Selling
Van:11 okt. 2018 09:00
Aan:12 okt. 2018 17:00
Plaats:Zaventem