Onze visie

Onze visie

De wereldwijde experts zijn op gebied van sales en sales management
Onze missie

Onze missie

Wij helpen u om uw strategieën te implementeren en sterke verkoopresultaten te behalen.
Sales Award

Sales Award

Mercuri International heeft reeds meerdere jaren op rij Awards gekregen van verschillende training organisaties.
Sales in the 3rd Millennium

Sales in the 3rd Millennium

Wat is de rol van de verkoper in de toekomst ?
Ons aanbod

Ons aanbod

Check ons aanbod voor trainingen, workshops, coachings, consulting, competence evaluatie enz.
70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

Mercuri International Benelux Survey Inkoop-Verkoop. Samenvatting van de resultaten onder "Nieuws"

Taking Sales to a Higher Level

Terug

Life Fitness - Academy

De uitdaging

Life Fitness en Mercuri International zijn sinds 2014 partners in het ontwikkelen en uitvoeren van opleidingsmodules voor hun grootste en groeiende markten zoals Rusland, Verenigde Arabische Emiraten, Frankrijk, Ierland, Turkije en Saoedi Arabië. De uitdaging is om de sales aanpak op dezelfde hoge standaard te brengen als hun  high-end producten en diensten.  ”Customer centricity en waarde creëren zijn essentieel om marktaandeel te veroveren in deze concurrerende en uitdagende markten” zegt de heer Kyle Millroy, Managing Director Benelux & Distributor Business EMEA.

 

Onze oplossing

De opleidingsmodules werden op maat gemaakt, gebaseerd op de dagelijkse praktijk van de verkoopteams én geïntegreerd in de ”Life Fitness Academy”.
Een pragmatische aanpak en ”Learning by doing” zijn de hoekstenen van de impact die door de ”Life Fitness Academy” wordt gegenereerd.
De doelgroep voor de opleidingsmodules waren de Account Managers, Key Account Managers en hun direct management.

 

Het resultaat

Dankzij de Mercuri Implementation Barometer kan Life Fitness de leerervaringen en de impact meten. Daaruit werd heel duidelijk dat bijvoorbeeld Mercuri’s Six Battlefields approach de verkoopteams zich versterkt hebben op het differentiëren t.o.v. de concurrentie én het verbeterde hun onderhandelings-vaardigheden.

 

“De tijd is voorbij gevlogen. Praktische oefeningen waren leuk en betrokkenheid werd gestimuleerd doordat het was gebaseerd op een sterke leerbasis”
Dave Mahon Fittr-Life Fitness Ireland 19/9/2017

Life Fitness - Academy