Onze visie

Onze visie

De wereldwijde experts zijn op gebied van sales en sales management
Onze missie

Onze missie

Wij helpen u om uw strategieën te implementeren en sterke verkoopresultaten te behalen.
Sales Award

Sales Award

Mercuri International heeft reeds meerdere jaren op rij Awards gekregen van verschillende training organisaties.
Sales in the 3rd Millennium

Sales in the 3rd Millennium

Wat is de rol van de verkoper in de toekomst ?
Ons aanbod

Ons aanbod

Check ons aanbod voor trainingen, workshops, coachings, consulting, competence evaluatie enz.
70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

70% van de buying journey gebeurt online - Ja of neen ?

Mercuri International Benelux Survey Inkoop-Verkoop. Samenvatting van de resultaten onder "Nieuws"

Taking Sales to a Higher Level

Improving Value-Based Selling
Terug

Improving Value-Based Selling

A case study from Celemi, a subsidiary of Mercuri International, on how ACL – a leading global provider of audit analytic technology – used Apples & Oranges to make the company’s experienced sales reps understand and work with value-based selling instead of price-based selling.

Learn more about Celemi Apples & Oranges at http://celemi.com/en/Clients-Cases/ACL/.