Onze visie

Onze visie

De wereldwijde experts zijn op gebied van sales en sales management
Onze missie

Onze missie

Wij helpen u om uw strategieën te implementeren en sterke verkoopresultaten te behalen.
Sales Award

Sales Award

Mercuri International in de Top 20 Sales Training organisaties, reeds 5 jaar op een rij
Sales in the 3rd Millennium

Sales in the 3rd Millennium

Wat is de rol van de verkoper in de toekomst ?
Ons aanbod

Ons aanbod

Check ons aanbod voor trainingen, workshops, coachings, consulting, competence evaluatie enz.
Mercuri International’s Global Sales Excellence Survey 2017

Mercuri International’s Global Sales Excellence Survey 2017

Mercuri International’s global survey uncovers secrets of sales excellence

Taking Sales to a Higher Level

Customer Journey en Service Perfection centraal bij Primagaz
Terug

Customer Journey en Service Perfection centraal bij Primagaz

In het kader van de PRIMAGAZ aanpak waarbij de Customer Journey en de Service Perfection centraal staan, was het een logische stap om naast de direct sales teams ook de CST medewerkers te betrekken.

De CST medewerkers krijgen meer en meer te maken met complexe gesprekken. Daarom is het belangrijk om de rust te houden en positief te blijven communiceren. Klanten zijn veel online aanwezig, zoeken online informatie en gaan prijzen vergelijken.

De CST medewerkers worden continu geconfronteerd met deze nieuwe vormen van communicatie. De chatlijn op de website wordt door de medewerkers zelf bemand. Daarnaast, zullen zij ook betrokken worden bij lead generatie voor buitendienst medewerkers, en bij het genereren van up-selling bij bestaande klanten.

Klik op de link rechts om het volledige document te downloaden.

Customer Journey en Service Perfection centraal bij Primagaz